راهنمای نگارش و ارسال مقاله به نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
9th National Conference of Training and Human Capital Development
…………………………………………………..
موضوع سالانه: چشم انداز آینده، راهبردها و چالش های آموزش و توسعه منابع انسانی در ابتدای قرن پانزدهم
Vision, Strategies and Challenges of Human Resource Training and Development in the beginning of 15th Centuryan Resources
2، 3 و 4 اسفندماه 1400
آخرین مهلت ارسال مقالات: 25 بهمن ماه 1400
داوری مقالات: 25 تا 29 بهمن ماه 1400
اعلام نتایج داوری مقالات: 30 بهمن ماه 1400
آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس: 30 بهمن ماه 1400
انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و موسسه یادگیری EduTech Network کشور سوئد
………………………………………………………
- نویسندگان گرامی جهت ارسال مقاله، پس از مطالعه کامل و دقیق “راهنمای نگارش مقاله” اقدام به نگارش و ارسال مقاله تا تاریخ 25 بهمن ماه به نشانی istd.conference@gmail.com نمایید.
- نویسندگانی که مقالات آنها پذیرفته می شود باید تا تاریخ 30 بهمن ماه نسبت به ثبت نام و واریز وجه ثبت نام در کنفرانس اقدام نمایند. (رجوع به صفحه “ثبت نام” سایت)
- مقالهها باید در فرمت علمی-پژوهشی یا علمی – ترویجی بر اساس “محورهای کنفرانس” باشد.
- مقالات برگزیده کنفرانس در صورتی که در فرمت مقالات علمی- پژوهشی باشد پس از داوری در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی و فصلنامه مدیریت دولتی چاپ خواهد شد.
- مقاله در هیچیک از نشریات داخلی و خارجی یا مجموعه مقالهها سمینارها و مجامع علمی به چاپ نرسیده یا بهطور همزمان برای سایر کنفرانس ها ارسال نشده باشد.
- مسؤولیت محتوای مقـالهها به عهدهی نویسنده است و مقالههای ارسال شده بازگردانده نمیشود. دبیرخانه در رد، تلخیص و ویرایش مطالب آزاد است.
- دبیرخانه، در مقـالههای مشتـرک ارسالشده، نویسندهی مکاتبهکننده را جهت انجام مکاتبات خود در نظر میگیرد.
- مقاله، باید حداکثر 15صفحه و تحت برنامهی 2010 Word با قلم بی نازنین و فونت 13 و فاصله سطرها 15/1 سانتیمتر تنظیم شود.
“دریافت گواهینامه از انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه یادگیری EduTech Network کشور سوئد“
“چاپ مقالات پدیرفته شده منتخب در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی“
“چاپ مقالات پدیرفته شده منتخب در فصلنامه مدیریت دولتی“
“نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)“
“نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش (CIVILICA) “
“نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه کنسرسیوم محتوی ملی “
“شرکت در سه روز سخنرانی ها و پنل های تخصصی کنفرانس(حضوری – آنلاین)“
“شرکت در کارگاه های آموزشی(حضوری – آنلاین)“
“دریافت سی دی فیلم و ارایه سخنرانی های کنفرانس”
“حضور در نمایشگاه آموزشی“
“تقدیر از برترین های آموزش و توسعه منابع انسانی کشور“
دانلود فراخوان دریافت مقالات
موضوع سالانه:
چشم انداز آینده، راهبردها و چالش های آموزش و توسعه منابع انسانی در ابتدای قرن پانزدهم
Vision, Strategies and Challenges of Human Resource Training and Development in the beginning of 15th Century
محورهای کنفرانس:
محور اول: تئوری ها و مدل های نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی
- تئوری های یادگیری انسان و کاربرد آن در طراحی نظام های یادگیری و توسعه
- پیشرفت های نوین علوم اعصاب و یادگیری
- روانشناسی مثبت گرا و تاثیر و نقش آن در رویکردها و روش های نوین یادگیری و توسعه
- مدل ها و استاندارد های نوین کیفیت و تعالی بخشی به آموزش و توسعه منابع انسانی
- الگوهای تدوین برنامه های توسعه فردی (IDP)
- کوچینگ و منتورینگ (Coaching & Mentoring) ابزارهای نوین توسعه و یادگیری
محور دوم:راهبردها و سیاست های کلان کشور در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
- ارزیابی سیاست های کلی نظام اداری در بخش آموزش و توسعه منابع انسانی
- راهبردها و روندهای آینده آموزش و توسعه منابع انسانی در سطح سازمانی و ملی
- ارزیابی اثربخشی سیاست ها و راهبردهای آموزش و توسعه منابع انسانی کشور
- راهبردهای هم راستایی سیاست ها و راهبردهای آموزش و توسعه با اهداف و راهبردهای سازمانی
محورسوم:تجربیات و چالش های یادگیری و توسعه منابع انسانی در سازمان ها
- تجربیات برتر سازمان ها در پیاده سازی رویکردهای نوین آموزش و توسعه منابع انسانی
- تجربیات برتر شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی در اجرای رویکردهای نوین یادگیری و توسعه
- چالش ها و مسائل روز مبتلا به سازمان ها در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
- درس آموخته ها و یادگیری های سازمانی حاصل مواجهه با چالش ها و مسائل آموزش و توسعه
محور چهارم:فناوری ها و ابزارهای نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی
- یادگیری الکترونیکی و ابزارها و روش های نوین تولید محتوی اثربخش الکترونیکی
- فناوری های نوین مدیریت و راهبری آموزش و توسعه منابع انسانی
- گیمیفیکیشن و کاربرد آن در یادگیری و توسعه مدیران و کارکنان
- یادگیری ماشین و هوش کسب و کار و کاربرد آن در یادگیری و توسعه
محور پنجم:توسعه مدیران و رهبران(تجربیات،چالش ها و فرایندها و مدل ها)
- چالش ها و موانع توسعه مدیران و رهبران در محیط های کسب و کار، پروژه ها
- آسیب شناسی کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و ارائه راهکارهای بهبود
- روش ها و ابزارهای روز سنجش شایستگی و توسعه مدیران با تاکید بر فناوری های دیجیتال
- مدیریت و توسعه استعدادها در سازمان و روش ها و ابزارهای مرتبط
- مدیریت هیبریدی منابع انسانی
محور ششم:موضوعات روز آموزش و توسعه منابع انسانی
- عصر پسا کرونا و تغییرات در راهبردها و روش های آموزش و توسعه منابع انسانی
راهنمای نگارش مقاله
مشخصات فایل مقاله ارسالی باید در قالب فرمت زیر تنظیم گردد:
۱. صفحه عنوان
صفحه اول مقاله شامل عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی نویسندگان، تعیین نویسنده مسئول مکاتبات، به همراه سمت و آدرس پستی کامل (تلفن، فاکس و ایمیل) است.
۲. چکیده
چکیده باید مجموعه فشرده وگویایی از مقاله شامل صورت مسأله، اهمیت، روش کار و نتیجهگیری بوده و ترجیحاً از 300 واژه بیشتر نباشد.
۳. واژههای کلیدی
حداکثر 5 واژه کلیدی، درباره موضوع مورد پژوهش در انتهای چکیده ارائه شود.
۴. مقدمه
مقدمه بایستی باطرح مسأله و مرور پژوهشهای انجام شده و جمعبندی آنها هدف پژوهش را توجیه کند.
۵. روش تحقیق
شیوه اجرای پژوهش، طرح آماری و روشهای شناسایی و ارزیابی توضیح داده شود.
۶. یافتههای پژوهش
تمامی نتایج کیفی وکمی بهدست آمده در این قسمت ارائه گردد. در صورت نیاز میتوان موضوعات را طبقهبندی نموده و از جدول، منحنی، نمودار و یا تصویر استفاده کرد.
۷. بحث و نتیجهگیری
با توجه به هدف و یافتههای سایر پژوهشها، نتایج حاصله از پژوهش تجزیه و تحلیل شده ودرباره آنها نتیجهگیری لازم را بیان نماید.
۸. منابع
برای نوشتن فهرست منابع و مآخذ از روش APA استفاده شود.