راهنمای نگارش و ارسال مقاله به یازدهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
11th National Conference of Training and Human Capital Development
![](https://conf.istd.ir/wp-content/uploads/2017/02/لوگوی-کنفرانس.jpg)
موضوع سالانه: مدیریت تفاوت بین نسلی وتحول دیجیتال در قلمرو آموزش و توسعه سرمایه انسانی
Generation Gap and Digital Transformation in the Realm of Training & Human Capital Development
17 و 18 شهریورماه 1403
آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس: 10 شهریورماه 1403
آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس: 5 شهریورماه 1403
آخرین مهلت ارسال تجارب برتر آموزش و توسعه منابع انسانی به کنفرانس: 10شهریورماه 1403
انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه زوریخ سوئیس و موسسه یادگیری EduTech Network کشور سوئد
ارسال مقاله:
- نویسندگان گرامی جهت ارسال مقاله، خواهشمند است پس از مطالعه کامل و دقیق “راهنمای نگارش مقاله” ، اقدام به نگارش و ارسال مقاله تا 5 شهریورماه 1403 به نشانی [email protected] نمایید.
- نویسندگانی که مقالات آنها پذیرفته می شود می بایست تا تاریخ 15 شهریورماه 1403 نسبت به ثبت نام و واریز وجه ثبت نام در کنفرانس اقدام نمایند. (رجوع به صفحه “ثبت نام” سایت)
- مقالهها باید در فرمت علمی-پژوهشی یا علمی – ترویجی بر اساس “محورهای کنفرانس” باشد.
- مقالات برگزیده کنفرانس در صورتی که در فرمت مقالات علمی- پژوهشی باشد پس از داوری در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی و توسعه استعداد چاپ خواهد شد.
- مقاله در هیچیک از نشریات داخلی و خارجی یا مجموعه مقالهها سمینارها و مجامع علمی به چاپ نرسیده یا بهطور همزمان برای سایر کنفرانس ها ارسال نشده باشد.
- مسؤولیت محتوای مقـالهها به عهدهی نویسنده است و مقالههای ارسال شده بازگردانده نمیشود. دبیرخانه در رد، تلخیص و ویرایش مطالب آزاد است.
- دبیرخانه، در مقـالههای مشتـرک ارسالشده، نویسندهی مکاتبهکننده را جهت انجام مکاتبات خود در نظر میگیرد.
- مقاله، باید حداکثر 15صفحه و تحت برنامهی 2010 Word با قلم بی نازنین و فونت 13 و فاصله سطرها 1/5 سانتیمتر تنظیم شود.
مزایای کنفرانس:
- “دریافت گواهینامه از انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه یادگیری EduTech Network کشور سوئد“
- “چاپ مقالات پدیرفته شده منتخب در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی“
- “نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش (CIVILICA) “
- “نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه کنسرسیوم محتوی ملی “
- “شرکت در دو روز سخنرانی ها و پنل های تخصصی کنفرانس(حضوری – آنلاین)“
- “شرکت در کارگاه های آموزشی(حضوری – آنلاین)“
- شرکت در مراسم معرفی برترین های آموزش و منابع انسانی کشور
- “دریافت سی دی فیلم و ارایه سخنرانی های کنفرانس”
- “حضور در نمایشگاه آموزشی“
- “تقدیر از برترین های آموزش و توسعه منابع انسانی کشور“
مستندات کنفرانس:
تعرفه های ثبت نام:
*هزینه های ثبت نام شامل شرکت در دو روز سخنرانی ها و پنل های تخصصی کنفرانس (حضوری – آنلاین)، شرکت در کارگاه های آموزشی(حضوری – آنلاین)، دریافت سی دی فیلم و ارایه سخنرانی های کنفرانس، حضور در در مراسم معرفی برترین های آموزش و منابع انسانی کشور؛ حضور در نمایشگاه آموزشی، صدور گواهی نامه و نمایه مقالات کنفرانس می باشد.
نحوه ثبتنام کنفرانس:
ارایه دهندگان مقالات جهت ثبت نام در کنفرانس خواهشمند است “فرم ثبت نام” را دریافت و پس از تکمیل به همراه “فیش اریزی” تا تاریخ 10 شهریورماه 1403 به پست الکترونیک [email protected] یا شماره 09385356087 در پیام رسان “ایتا” ارسال فرمایید و از شماره تماس های 09385356087-86036812-86036814-021 تاییدیه آن را دریافت نمایید.
- در صورت انصراف از شرکت در کنفرانس پس از ارسال فرم ثبت نام یا معرفی نامه، 50 درصد مبلغ ثبت نام توسط سازمان باید پرداخت گردد.
- با توجه به محدودیت ظرفیت برای شرکت در برنامه آموزشی فوق، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کردهاند.
مشخصات حساب بانکی کنفرانس:
- شماره حساب: 0342071015
- شماره کارت: 5859837001560461
- شماره شبا: 950180000000000342071015 IR بانک تجارت شعبه دانشگاه شهید بهشتی کد 3420 به نام انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران
ارتباط با دبیرخانه کنفرانس:
شماره تماس: 86036812-86036814-021 – 09385356087
آدرس سایت: https://conf.istd.ir
پست الکترونیک: [email protected]
موضوع سالانه:
مدیریت تفاوت بین نسلی وتحول دیجیتال در قلمرو آموزش و توسعه سرمایه انسانی
Generation Gap and Digital Transformation in the Realm of Training & Human Capital Development
محورهای اصلی کنفرانس:
- مدیریت تفاوت بین نسلی و تغییر در نوع نیاز و روش های یادگیری و توسعه
- ارزشها، ترجیحات و باورهای نسل های جدید و تاثیر آن بر فرایند یادگیری و توسعه
- تفاوت های بین نسلی، سبک های ارتباطی و یادگیری و توسعه
- فناوری های دیجیتال نوظهور و کاربرد آن در تحول آموزش و توسعه
- هوش مصنوعی و تاثیر آن بر آینده حرفه و فرایندهای آموزش و بهسازی
- واقعیت مجازی و افزوده (VR/AR) و شبیه سازی ها در تجربیات یادگیری
- پلتفرم های آموزش و یادگیری آنلاین و فرصتهای پیش رو
- پیشرفت های نوین در پلتفرم های مدیریت یادگیری و توسعه و تجربه کارکنان
- منتورینگ و کوچینگ دیجیتالی با کاربرد فناوری و رویکرد دیجیتال
- ابزارها و فناوری های یادگیری و سامانه های موثر در بهبود کیفیت، عدالت و فراگیری آموزشی
- داده- محوری و تحلیل داده ها در آموزش و توسعه منابع انسانی و تاثیر آن بر کسب و کار
- استفاده از فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی در برنامه ریزی و شخصی سازی توسعه فردی
- میکرولرنینگ و موبایل لرنینگ برای دسترسی به یادگیری در هر زمان و هرمکان
محورهای عمومی کنفرانس:
محور اول: تئوری ها و مدل های نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی
- تئوری های یادگیری انسان و کاربرد آن در طراحی نظام های یادگیری و توسعه
- پیشرفت های نوین علوم اعصاب و یادگیری
- روانشناسی مثبت گرا و تاثیر و نقش آن در رویکردها و روش های نوین یادگیری و توسعه
- مدل ها و استاندارد های نوین کیفیت و تعالی بخشی به آموزش و توسعه منابع انسانی
- الگوهای تدوین برنامه های توسعه فردی (IDP)
- کوچینگ و منتورینگ (Coaching & Mentoring) ابزارهای نوین توسعه و یادگیری
محور دوم:راهبردها و سیاست های کلان کشور در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
- ارزیابی سیاست های کلی نظام اداری در بخش آموزش و توسعه منابع انسانی
- راهبردها و روندهای آینده آموزش و توسعه منابع انسانی در سطح سازمانی و ملی
- ارزیابی اثربخشی سیاست ها و راهبردهای آموزش و توسعه منابع انسانی کشور
- راهبردهای هم راستایی سیاست ها و راهبردهای آموزش و توسعه با اهداف و راهبردهای سازمانی
محورسوم:تجربیات و چالش های یادگیری و توسعه منابع انسانی در سازمان ها
- تجربیات برتر سازمان ها در پیاده سازی رویکردهای نوین آموزش و توسعه منابع انسانی
- تجربیات برتر شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی در اجرای رویکردهای نوین یادگیری و توسعه
- چالش ها و مسائل روز مبتلا به سازمان ها در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
- درس آموخته ها و یادگیری های سازمانی حاصل مواجهه با چالش ها و مسائل آموزش و توسعه
محور چهارم:فناوری ها و ابزارهای نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی
- یادگیری الکترونیکی و ابزارها و روش های نوین تولید محتوی اثربخش الکترونیکی
- فناوری های نوین مدیریت و راهبری آموزش و توسعه منابع انسانی
- گیمیفیکیشن و کاربرد آن در یادگیری و توسعه مدیران و کارکنان
- یادگیری ماشین و هوش کسب و کار و کاربرد آن در یادگیری و توسعه
محور پنجم:توسعه مدیران و رهبران(تجربیات،چالش ها و فرایندها و مدل ها)
- چالش ها و موانع توسعه مدیران و رهبران در محیط های کسب و کار، پروژه ها
- آسیب شناسی کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و ارائه راهکارهای بهبود
- روش ها و ابزارهای روز سنجش شایستگی و توسعه مدیران با تاکید بر فناوری های دیجیتال
- مدیریت و توسعه استعدادها در سازمان و روش ها و ابزارهای مرتبط
- مدیریت هیبریدی منابع انسانی
راهنمای نگارش مقاله:
مشخصات فایل مقاله ارسالی باید در قالب فرمت زیر تنظیم گردد:
۱. صفحه عنوان
صفحه اول مقاله شامل عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی نویسندگان، تعیین نویسنده مسئول مکاتبات، به همراه سمت و آدرس پستی کامل (تلفن، فاکس و ایمیل) است.
۲. چکیده
چکیده باید مجموعه فشرده وگویایی از مقاله شامل صورت مسأله، اهمیت، روش کار و نتیجهگیری بوده و ترجیحاً از 300 واژه بیشتر نباشد.
۳. واژههای کلیدی
حداکثر 5 واژه کلیدی، درباره موضوع مورد پژوهش در انتهای چکیده ارائه شود.
۴. مقدمه
مقدمه بایستی باطرح مسأله و مرور پژوهشهای انجام شده و جمعبندی آنها هدف پژوهش را توجیه کند.
۵. روش تحقیق
شیوه اجرای پژوهش، طرح آماری و روشهای شناسایی و ارزیابی توضیح داده شود.
۶. یافتههای پژوهش
تمامی نتایج کیفی وکمی بهدست آمده در این قسمت ارائه گردد. در صورت نیاز میتوان موضوعات را طبقهبندی نموده و از جدول، منحنی، نمودار و یا تصویر استفاده کرد.
۷. بحث و نتیجهگیری
با توجه به هدف و یافتههای سایر پژوهشها، نتایج حاصله از پژوهش تجزیه و تحلیل شده ودرباره آنها نتیجهگیری لازم را بیان نماید.
۸. منابع
برای نوشتن فهرست منابع و مآخذ از روش APA استفاده شود.