لیست برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه کارکنان- سال 1402
انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران هر ساله اقدام به شناسایی و تقدیر از برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی خواهد نمود. در همین راستا در سال 1402 نیز سازمان ها و افرادی که در هر یک از بخش های حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دارای تجربه برتری بودند شناسایی و از آنان تقدیر به عمل آمد.
مراسم تقدیر از “برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه کارکنان”در دهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی در روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1402 برگزار و گزارش تصویری آن ارائه می گردد.
استقرار باشگاه مدرسان و منتوران سازمانی در صنعت پتروشیمی
شرکت پتروشیمی پردیس
طراحی و پیاده سازی فرآیند بومی جایزه ی ترینهای یادگیری
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
مدیریت استعداد و جانشین پروري
شرکت مهندسی فکور صنعت تهران
پویش ملی شنبه های آموزشی
مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور
طراحی و اجرای نظام مدیریت عملکرد در یک واحد آموزشی سازمانی در نیمه دوم سال1401
سازمان صدا و سیما
پلتفرم اختصاصی یادگیری فعال (Learning is a fun activity)
شرکت پتروشیمی پردیس
توانمندسازی و جانشین پروری پرسنل تعمیرات با روش favorite star تحت عنوان پروژه MPE
شرکت ایران خودرو خراسان
بررسی تاثیر استفاده از سیستم مدیریت دانش بر کاهش اثرات منفی خروج منابع انسانی از شرکت
شرکت پرنیان پایش اندیشه کادوس
جامعه پذیری همکاران جدیدالاستخدام
شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا
طراحی و استقرار فرآیند آموزشی بلندد ترینینگ
مجتمع فنی تهران
طرح توسعه شایستگی های رفتاری مدیران ستاد
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر
راه اندازی و اجرای کافه کتاب پردیس
شرکت پتروشیمی پردیس
اثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی
شرکت نفت ستاره خلیج فارس
پیاده سازی فرآیند بومی نیازسنجی ترکیبی (هیبریدی)
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق
“خانه آرام من” همدلی، صمیمت ،نشاط در راستای ارتقا سلامت روان کارکنان
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر
ارزشیابی صلاحیت حرفه ای معلمی (اصلح)
معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان
برنامه کارآموزی و سکوی پرتاب شغلی دانشگاه صنعتی شریف
مرکز توسعه فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی شریف
مسابقه کتابخوانی سردار سلیمانی
دانشگاه علوم پزشکی گیلان
آموزش زبان براساس سبک یادگیری و ویژگیهای روانشناختی و تیپولوژی شخصیتی زبان آموز
موسسه لینگوبری